Klachten

 

Mocht u een klacht hebben over de behandeling of de wijze van behandelen, maak dit kenbaar bij uw therapeut. Deze heeft het beste met u voor en probeert u zo goed mogelijk te helpen. Deze zal samen met u naar een oplossing zoeken.

 

Komt u er toch niet uit, dan kunt u een klacht indienen.

 

De Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) schrijft voor dat alle zorgaanbieders moeten zijn aangesloten bij een door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport erkende geschilleninstantie.

 

KenNoe Shiatsu maakt gebruik van de klachtenregeling van de beroepsvereniging LVNT en de SCAG.

 

http://www.lvnt.nl/klachten

http://www.scag.nl

 

 

Incidenten

 

 

Om de klantveiligheid te garanderen houdt KenNoe Shiatsu een registratie bij van incidenten die plaatsvinden.

Meldingen en onderzoek van de incidenten worden gedaan aan en door RBCZ. 

 

http://www.rbcz.nu